woensdag 5 september 2018

Sponsoring honden in nood

Beste Dirk
Ik heb net een bedrag van 350 euro overgemaakt op jullie Belgische Belfius rekening BE42 7805 9221 8254.
Even een woordje uitleg waarover dit gaat :


Op 15 augustus 2018 was het zover.  Alle lichten gingen uit in onze stad en de stad werd enkel verlicht met kaarsjes.  Een jaarlijks evenement (Sint-Rochusverlichting) dat vele toeristen naar onze stad Aarschot lokt.
Drie jaar geleden heb ik de meest fantastische hond bij jullie geadopteerd en sindsdien volg ik jullie nog dagelijks op Facebook.  Ik adopteer ook nog virtueel een hondje bij jullie.  Altijd nog iets extra's willen doen.
Dus op 15 aug 2017 eerste keer meegedaan met dit evenement en toen 500 euro verdiend.  De opbrengst werd toen verdeeld tussen jullie organisatie en Arca Noah, waarbij ik in april 2017 ook mijn tweede hondje had geadopteerd.
Dit jaar opnieuw meegedaan en in totaal 700 euro verdiend. 
Het was een avond heel hard werken.  Ook de oma en mijn kinderen hebben superhard geholpen .  Maar het was met veel liefde gedaan.  De opbrengst wordt dit jaar verdeeld tussen jullie organisatie en Takis Shelter in Griekenland.  De centjes zijn net gestort op jullie rekening.  Alle beetjes helpen en ik ben er zeker van dat jullie het goed gaan besteden.
Groetjes
Nog enkele sfeerfoto's





Geen opmerkingen:

Een reactie posten