zaterdag 1 september 2018

ACE dag

Ik was vandaag op de ACE/SHIN dag in Eijk en Wiel. Fantastisch om al die verschillende honden te zien met hun baasjes en wat geweldig dat jullie je als vrijwilligers zo inzetten voor de Spaanse honden in nood. Jullie verdienen een compliment! Ik had mijn twee adoptie honden meegenomen in de hoop dat iemand van jullie ze nog zou herkennen maar dat is natuurlijk belachelijk. Er zijn door de jaren heen zoveel honden gepasseerd. Mijn honden zijn nu moe van al die drukte, hebben gegeten en liggen nu te slapen. Luxe went snel! Suus heb ik 5 jaren en Tops 3 jaren. Het gaat echt geweldig goed en ze zijn helemaal ge- en verwent in Nederland. Ik steun jullie en jullie organisatie. mensen die twijfelen over een adoptie hondje, gewoon doen, het is echte liefde!

Ik moet nog 7 jaren werken maar ik heb mij voorgenomen om na mijn pensioen “ iets ” voor ACE te gaan doen. Wat weet ik ook nog niet maar dat zien we in later wel? 

Met vriendelijke groet,

Jos V.

 Suus, voorheen Amankai (6862)

Tops, voorheen Godoi  (10024) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten