zaterdag 2 juli 2016

Peewee

Peewee stelt, de naar Nederland gereisde, Femke gerust...vanaf nu wordt het alleen maar beter!
Ik weet dat het raar voelt maar nu je weg bent bij je foster mana Diane gaat het geluk verder hoor! Jaren geleden werd ik ook van de broodfok gered...en ben toen terecht gekomen bij m'n baasjes...ik word verwend jong. Heb het sindsdien goed voor mekaar! Je leert hen voor je kar zetten...wacht maar. Je kijkt zielig en ze komen allemaal. Maar echt allemaal. "Mijn lief knolleke bolleke wat is er." En dan kijk ik nog zieliger en dan komt mijn schijfje zachte kalkoen...ja je hoort het goed zacht...geen harde troep. Wait and see!!
De luchthaven is effe moeilijk pfff maar dat is maar even en dan kleine collega van weleer dan komt alles goed.. laten we de trieste realiteit achter ons...en ga je waardering en verwennerij tegemoet...t komt allemaal goed.. succes ...ga weer vlug naar mijn hemel op aarde.. geluk en geniet ervan!
Liefs Peewee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten