vrijdag 7 augustus 2015

Adoptieverhaal HUUB ref 9797

Ik heb lang op mijn tanden moeten bijten maar 3 maanden na zijn aankomst wil ik mijn geluk delen.
 
In mei was ik 5 dagen in de Refugio en ik kreeg een sms van een vriendin:
‘ ga eens een keertje kijken naar mijn virtueel adoptiehondje want er is nog nooit iemand in geïnteresseerd geweest’, …. dat was de opener.
 
Ik ging, ik keek, ik nam hem mee naar het strand, stond daar al een potje te janken en ja hoor,  3 dagen later vlogen we samen naar Belgie , me & Huub nummer 9797 J
 
De eerste nacht was het niet zo duidelijk wie op de grond en wie in de sofa ging slapen maar na enige uitleg in het Spaans zijn we dan toch tot een akkoord gekomen.
 
En Huub, die liep twee dagen later al als een volleerde rond in onze kantoren, ging mee op restaurant alsof hij nooit anders gedaan had, zat mee in de auto (heeft wel een aparte stijl), kortom, we zouden hem niet meer kunnen missen.
 
Ik zeg altijd, wij hebben een hond met sokken en schoenen aan geadopteerd. Ik kan het iedereen aanraden!
 
 
Met vriendelijke groeten,
 
 
Els Van Bouwel
Vrijwilliger huisbezoeken & vluchtbegeleiding SHIN

 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten