zondag 23 maart 2014

Bericht over Noa ( Pruna bij ACE )

Wat een prachtige hond ! en wat een geweldige oren !
Dit hoor ik heel vaak als ik met Noa aan de wandel ben.

En vol trots vertel ik dan over mijn Podenco, de meest ondergewaardeerde hond in Spanje.
Onbegrijpelijk want wat zijn het geweldige honden; lief, zachtaardig, trouw, gehoorzaam, een tikkeltje eigenwijs maar dat heeft ook zijn charme.

Het is onvoorstelbaar wat deze honden incasseren aan ellende en wreedheid en dan toch niet het vertrouwen in de mens verliezen.
Met geduld en een hoop liefde win je de hond voor 100 procent voor je.

Noa loopt nu zelfs op bepaalde plekken los en houd ons goed in de gaten. Ik heb wel altijd wat lekkers op zak want verleidingen zijn er voor een jachthond natuurlijk vol op om haar heen.
Spelen met andere honden is een feest en thuis slaapt ze samen met onze twee siamezen.

Twijfel je om een Podenco te adopteren, ik kan maar één advies geven : DOEN ! 
Je krijgt er zoveel voor terug.

Met dank aan ACE

Suzanne Schurink


Geen opmerkingen:

Een reactie posten