dinsdag 3 december 2013

Amadeus overleden.

Vannacht was een zware nacht voor ons allen,...vanmorgen ben je heen gegaan in mijn armen, we waren samen tot het laatste moment, stilletjes sliep je in,...

Samen hebben we gevochten voor jou leven dat een ander jaren geleden had willen laten gaan, maar toen je in ons leven stapte was je voor ons meer dan woorden kunnen weer geven,....

Je was doof, je had een sterk karakter, een eigen willetje, maar je was oneindig charmant en grappig, een stille schaduw, een oogblik, een gebaar, een lach, of een traan,

je begreep het allemaal,...je bent er niet meer mijn lieve kleine man,...God wat hield ik veel van jou, kleine Franse deugniet,...

Wat is ons huis, ons leven leeg zonder je,...wat missen we je,...geen kan dat vervangen,...er was maar 1 Amadeus , zoals jij,....rust zacht , mijn kleine vent, leven zonder jou

zal moeilijk zijn,....mijn unieke Amadeus,...


Ik denk dat ik namens alle volgers van het blog spreek als ik zeg
"sterkte met het verlies van Amadeus"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten