dinsdag 23 juni 2020

LOUCHETTE, update


Ola queridos amigos,

Hoe maken jullie het allemaal ?
Het is vandaag precies 6 maanden geleden dat ik in mijn gouden mandje mocht gaan liggen.
Hopelijk kan ik rond Kerstmis de eerste verjaardag vieren.

Vandaag feesten we niet, ik ben precies nog niet helemaal hersteld van mijn kogeloperatie (Blog 03 juni 2020).
De 9de juni hebben ze de nietjes weggehaald, (gelukkig hadden ze mij in slaap gedaan) maar ik voel me nog steeds niet goed.
Sinds een week heb ik helemaal geen zin meer om te spelen en ben altijd moe.
Het eten smaakt me niet meer en ik doe niets dan slapen.
Morgen dan maar weer naar de dierenkliniek voor een grondig onderzoek.

Toch is er een lichtpuntje: misschien krijg ik binnenkort een certificaat en een rozet ??? voor mijn deelname aan de hondenwedstrijd (Blog 01 juni 2020).

Tot binnenkort voor meer nieuws.
Groetjes aan iedereen,

Louchette

PS Ik hoop dat Choupette, Coquette, Poupette en Shebo het goed stellen in hun gouden mandje.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten