Welkom op de blog van ACE en SHIN, veel leesplezier !
Ze namen hem mee op stap toen ze onze refugio bezochten. Hij mag binnenkort definitief zijn valieske pakken richting Belgiรซ, op naar een betere toekomst!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten