vrijdag 17 oktober 2025

Hoi lieve vrijwilligers van Ace-Shin en de super lieve mensen van mijn opvanggezin!

Met Stella hier, maar jullie kennen me waarschijnlijk nog als (ACE Pancha Tinkerbell)

Ik blaas vandaag  mijn eerste kaarsje uit en het is ineens dubbel feest want binnen 2daagjes woon ik ook al 6maanden bij mijn nieuw gezin!🥳🥳

Na de reis van Spanje naar België was ik toch wel wat onder de indruk, gelukkig hadden mijn nieuwe gezinsleden al snel door dat ik wat tijd nodig had en werd alles op mijn tempo gedaan! Ondertussen gaat het supergoed met mij en ben ik volledig geacclimatiseerd hier in het regenachtige België. Eerlijk toegegeven, van die natte regen ben ik nog steeds geen fan hoor laat mij maar lekker in het zonnetje liggen😎☀️
Waar ik wel fan van ben? Mijn 2 kleine mensjes die hier rondlopen, heerlijk met hun te spelen! Al lopen ze soms al eens in de weg en loop ik er al spelend al eens tegenaan in mijn jeugdig enthousiasme🫣🤣
ENNN zetelhangen natuurlijk! Toch niets zo zalig als languit in de zetel liggen heerlijk tegen mijn mensjes aan!🥰

Goed, ik ga dan nu mijn verjaardag vieren hè!🎉
Allemaal heel hard bedankt om mij een nieuwe kans te bieden op een mooi leven, jullie doen allemaal een prachtige job! Hopelijk maken jullie het ook goed en wie weet tot ziens nog eens!

Dikke kus van Stella en haar nieuw gezinnetje😘❤️









Geen opmerkingen:

Een reactie posten