De baasjes van Samira:
"Het gaat heel goed met Samira, ze is aanhankelijk, eet goed en houdt van een goede kambeurt 
Ze staat ons op te wachten aan de deur tegen dat we thuis komen.
Een echt schatje
. Zo blij dat ze bij ons mocht komen wonen.
Bedankt voor alles!






Geen opmerkingen:
Een reactie posten