vrijdag 12 september 2025

Het gaat heel goed met Samira

De baasjes van Samira:

"Het gaat heel goed met Samira, ze is aanhankelijk, eet goed en houdt van een goede kambeurt ๐Ÿ˜„
Ze staat ons op te wachten aan de deur tegen dat we thuis komen.
Een echt schatje๐Ÿฅฐ . Zo blij dat ze bij ons mocht komen wonen.


Bedankt voor alles! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten