donderdag 6 juni 2024

Update van Hatchi

Hallokes allemaal,

Sedert 20 december 2023 heb ik mijn gouden mandje gevonden. 

Ik woonde op een appartement met baasje en vrouwtje en dat was wel heel leuk, veel wandelen, spelen, slapen en lekkere korreltjes en beloningen. 

Maar baasje en vrouwtje merkten dat ik toch wel heeel veel energie had en heel graag een tuintje wou, zodat ik kon vrij rondcrossen zonder leiband. 

Dus zijn ze op zoek gegaan naar een huisje met een tuin voor mij en kijk eens, we zijn verhuisd sedert 3 mei, en content dat ik ben zeg. 

Heeeel veel spelen, poseren, veel wandelen, veel slapen en ik heb al heel veel nieuwe vriendjes gemaakt, kleine woefkes en grote woefkes. Die komen dan goeiedag zeggen aan de andere kant van de omheining. (En zijn een beetje jaloers op mij, hihi)

Ik ben ook altijd in voor een knuffel en een likje en kortom ben ik altijd een flinke kleine man. 

Ik vind het geweldig, maar baasje en vrouwtje ook hoor. 

Veel groetjes van mij en een flinke poot erbovenop. 

 

Hatchi 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten