zondag 30 juni 2024

In memoriam Brunis

Alsof 't gisteren was.... 1 januari 2015... de dag dat jij door onze voordeur liep, het begin van een avontuurlijke reis....

We hebben zoveel leuke en mooie herinneringen gemaakt...

Jouw eerste vriendinnetje Suki, je was zo voorzichtig met haar, je was haar beste vriend....jullie 2 samen was altijd fun. Suki is jou reeds voorgegaan....

Toen kwamen Dalton (rip) en Bientje, het vrolijke duo dat niets liever deed dan jou pesten....

4 jaar geleden besloot ik om Milie te adopteren, een klein pluizenballetje, maar het was gelijk een match...

Zij jouw kleine zus en jij haar grote broer... jullie waren vanaf dag 1 onafscheidelijk... door jouw zachte karakter besloten we om opvanggezin te worden voor enkele ACE katjes en zo passeerden Lee, Bri, Louis, Milo en Carretero,  één voor één werden ze jouw vrienden.  Je ging door een vuur voor hen. Milo  werd een blijvertje.

Later kwamen Grim en Venja er nog bij, nog steeds was het goed voor jou. En dan had je nog Benzo, die 10 maanden na jou werd geadopteerd door bomma en bompa,  jouw beste vriend.

En tenslotte Raiko, die 3 maanden geleden in jouw leven kwam. Je kleine broertje,  je schaduw... jij zijn grote voorbeeld, zijn steun en toeverlaat.

Je was ieders vriend.

Mijn lieve Brunis,  mijn maatje, mijn leven....

Held op witte sokken.

Je laat een enorme leegte achter, niet enkel bij mij.

Je werd plots uit ons leven gerukt, afscheid nemen kwam net te laat.  Dat doet nog het meeste pijn, dat ik er niet was toen jij over de regenboogbrug ging.

Het gaat je goed dikke vriend,  je was mijn alles.

Voor altijd in mijn ❤️

Run free beautifull soul 💔🕯



2 opmerkingen: