Welkom op de blog van ACE en SHIN, veel leesplezier !
Ze is heel lief en rustig! Het klikt heel goed met Louka. Nu slaapt ze, moe van de lange reis hรฉ!!! Ik ben superblij met haar… bedankt voor alles!
Grtjes christine
Geen opmerkingen:
Een reactie posten