zaterdag 2 september 2023

In Memoriam Lilou (ACE Nikita)

Afgelopen zaterdag 24/8 heb ik afscheid moeten nemen van Lilou (ACE Nikita).

Een hondje dat twee jaar het dodenstation overleefde, jullie zullen haar ongetwijfeld herinneren! Eindelijk kregen jullie haar mee, op 10 maart 2016 mocht ik haar afhalen op Zaventem, ze was toen acht jaar. Fabienne gaf haar in mijn armen en ze is er nooit meer uitgegaan, Lilou heeft liefde gevoeld tot de laatste moment, en ik van haar … wij waren onafscheidelijk !
Ik ga haar enorm missen, het is ook zo snel gegaan na een epileptische aanval, helemaal van de wereld, medicatie hielp niet meer.
Ik ga haar enorm missen, maar ga me proberen op te trekken aan de mooie jaren met haar !!
Dankjewel dat ik voor haar mocht zorgen, mooie herinneringen neem ik mee !!

Lieve groetjes,
Ingrid 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten