zaterdag 12 februari 2022

Update Linus

Hoi allemaal, 

Inmiddels ben ik al 2 jaar in Nederland en in augustus ben ik met mijn baasjes en hondenmaatje Sam op vakantie geweest in Zeeland. We hebben vooral heel veel lange wandelingen langs het strand gemaakt.
’s Avonds gingen mijn baasjes meestal uit eten en wij mochten mee. Heerlijk op het terras met onze eigen koekjes, lekker hondjes kijken want die waren er genoeg. Dus tijd om ons te vervelen hadden we niet.  

Inmiddels ligt de vakantie achter ons en is het normale ritme weer begonnen. Ik ben best een bofferd want mijn baasjes werken heel veel thuis en ik ben dus heel weinig alleen. Ik hou van gezelligheid om me heen en vooral de mensen die in mijn huis komen vind ik allemaal heel aardig.  Tuurlijk weten ze wel dat ik zo nu en dan hou van een versnapering dus meestal werken mijn trouwe hondenogen heel goed. Daarna ga ik weer mijn eigen gang.
Ik ga ook steeds meer spelen. In het begin zag ik daar de lol niet zo van in, maar ik moet zeggen dat ik de spelletjes goed begin te snappen en echt fanatiek wordt. 
Ach ja, mijn hondenleven is zo slecht nog niet. Mijn huis is top, het eten goed, de plekken om te slapen zijn super en aan aandacht geen gebrek. Dit leven heeft ervoor gezorgd dat ik mijn verleden kan vergeten.  

Aan alle hondenvriendjes in Spanje wil ik graag zeggen, soms duurt het wachten lang maar uiteindelijk komt daar dat ene baasje waar je echt thuis gaat komen. Dat gun ik jullie allemaal. 

Groetjes van Linus 







 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten