donderdag 2 juli 2020

Raika


Ik ben raika ( ace ook raika, vond mijn vrouwtje waarschijnlijk gemakkelijk) en ben op 23 mei 2013 met een vliegtuig naar Nederland gekomen, ik vond het vre-se-lijk en had mijn dan ook diep achterin de bench verscholen.
Toen mijn nieuwe "mama" mij meenam in de auto helemaal naar Groningen (vanaf Eindhoven pfff) vond ik het nog steeds eng maar ook wel spannend. Thuis gekomen was daar nog een hondje, Puk heette hij en we waren meteen dikke maatjes.
In het begin was alles eng, de riem, etensbak die over de grond rammelde, mensen, de poezen die hier wonen, behalve mijn grote nieuwe broer Puk. Ik heb veel geleerd van mijn mensen maar ook van mijn broer ( heel veel kattenkwaad hihi) 
We zijn nu onderhand 7 jaar verder en het gaat super! Ik ben eigenlijk nergens meer bang voor en hou van iedereen die langs komt, ik mag erg graag knuffelen en kroelen.
Alleen heb ik wel een lichte vorm van leismania waar mijn oortjes van stuk gingen en dat was echt niet leuk, maar na een intensieve kuur van een jaar en nu dagelijks een pilletje kan ik de hele wereld weer aan ( ik mis alleen de puntjes nu aan mijn oren maar nu vinden mijn vrienden en mijn mensen me nรณg mooier zeggen ze ๐Ÿ˜Š.
Nu hou ik weer op en laat ik een ander aan het woord, hopelijk krijgen ook jullie een leuk adresje en heeel veel liefde en knuffels. 

Duizend likjes van mij ๐Ÿถ







Geen opmerkingen:

Een reactie posten