zaterdag 16 maart 2019

Vrijwilliger Elsie vertelt over haar weekje helpen in de Refugio.

Bedankt dat ik een weekje mocht meedraaien in de refugio. Jullie leveren zo een prachtig werk. Ik wou dit al doen sinds de dag dat we Edgar via jullie geadopteerd hebben en oppikte in Zaventem. Half jaar later is zijn broer Elias, herplaatser, ook bij ons komen wonen. Ik heb een deel van mijn hart bij jullie in de refugio verloren. Het was een emotionele en bij tijden ook een fysiek zware week. Maar heb er zoveel voldoening van terug gekregen. Ik heb ontzettend veel respect voor jullie organisatie, de mensen die er werken, de vaste vrijwilligers en studenten. Ben al aan het plannen om in november terug een weekje te komen helpen. Deze week is voor mij onvergetelijk.
Bedankt!
Groetjes Elsie






Wil jij ook eens komen helpen neem dan contact via refugio_bezoeken@ace-charity.org

Geen opmerkingen:

Een reactie posten