maandag 1 oktober 2018

In memoriam Loba Di Luna,...

Lieve dieren vrienden. 3 weken geleden heb ik moeten besluiten om mijn allerliefste vriendin Loba Di Luna op 13 jarige leeftijd en 9 maanden oud in alle rust en liefde te laten inslapen. Vanuit het doden station gered en na 2 gezinnen op 6 jarige leeftijd bij mij gekomen. Wat heb ik een ontzettend lieve vriendin aan haar gehad. In goede en slechte tijden. Toen ze bij mij kwam heb ik in haar oor gefluisterd.Wat er ook gebeurd,jij mag bij mij oud worden. Ik ging scheiden en kwam er alleen voor te staan,moest verhuizen van groot huis naar flat. Ze heeft mij altijd bij gestaan. Een goede uitlaatservice en lieve buren hebben er voor gezorgd dat ze niets te kort is gekomen op de dagen dat ik moest werken.Ik wil jullie graag bedanken namens haar. Het was goed zo, de cirkel was rond. In alle rust en bijtend op een botje tussen haar tanden is ze ingeslapen. Mijn schoonzus en Stef haar grote uitlaat vriend en ik hebben om haar heen gezeten.Het is goed zo. Loba di Luna..Wolfje van de maan


Geen opmerkingen:

Een reactie posten