dinsdag 3 januari 2017

Update Snow

Het gaat helemaal super met Snow. Hij en mijn andere hondje Rolo zijn dikke vrienden, ze willen zelfs samen in 1 bench in de auto ( ik heb er 2 omdat me het wat te krap leek met z'n tweetjes in één, maar de hondjes vonden dat het best past J). Snow is een dapper mannetje en past zich prima aan, doet alles al keurig op de puppytraining en loopt goed mee met uitlaten ( hij was wat angstig buiten in het begin). Hij luistert goed en is super lief. We zijn dolblij met Snow, hij is echt een lot uit de loterij, we hadden ons geen beter hondje kunnen wensen. Zelfs met al het vuurwerk geweld tijdens oud- en Nieuw.. hij heeft geen kik gegeven, lag lekker naast Rolo te slapen, tezamen in een mandje, nu zal het schelen dat Rolo niet warm of koud van vuurwerk wordt en ik heb ook net gedaan alsof er niks aan de hand was).  
Wat een heerlijk hondje. Ook Rolo is helemaal blij met zijn nieuwe Spaanse vriend, ze spelen wat af samen. Een genot om naar te kijken die twee samen! En ze mogen ook nog eens samen bij ons op bed slapen….het baasje ligt op een klein stukje en Snow ligt prinsheerlijk breeduit 😃😃.

Ik zal een paar foto’s bijvoegen. Van ons prinsje Snow😃 

Groeten,

Jeanette Kalt







Geen opmerkingen:

Een reactie posten