maandag 30 maart 2020

Herbie, is niet meer,...


Met heel veel spijt in het hart, moet ik jullie meedelen dat Herbie vorige maand gestorven is. Hij is plots heel snel achteruit gegaan.. Hij had last van een tumor, last van zijn hart en had overal vocht in zijn lichaam. Hij heeft lang gevochten, maar kon het echt niet meer trekken.. Dus heb ik de harde maar enige juiste beslissing genomen en hem laten gaan.
Mijn excuses dat ik nu pas een berichtje stuur, maar ik kreeg het echt niet over mijn hart. Ik was er helemaal kapot van dat mijn beste vriend er plots niet meer was.
Wel wil ik jullie nogmaals bedanken voor jullie vertrouwen in mij. Ik ben zo gelukkig dat ik de kans heb gekregen om hem nog zen laatste prachtige jaar te geven! Hij kon niet meer verwend worden. Wat was hij een lieve, brave hond!
We zullen hem enorm missen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten