donderdag 19 maart 2020

Goofy mocht naar België !!!


Beste ACE|SHIN! 🐕🐈

Wat was ik blij toen ik te horen kreeg dat Goofy naar België mocht komen! 

Vanaf dag twee op mijn geweldige stage bij ACE|SHIN werd ik achtervolgd door deze zwarte teddy beer. Onze band groeide dagelijks in de refugio en ik miste hem als we s'avonds naar ons appartement vertrokken.
Gelukkig kreeg ik aan het einde van mijn stage tehoren dat ik hem snel weer zou zien! Mijn ouders hadden hem geadopteerd.... 
Een beter 18de verjaardags cadeau kon ik niet wensen! Op 5 maart arriveerde hij op Zaventem en Goofy herkende mij meteen,  mijn hart smolt!💓 

Ondertussen is hij al 14 dagen hier. Goofy was zindelijk vanaf dag 1 en heeft tot onze verbazing nog niets afgebroken als jonge hond zijnde 😆
Hij heeft zich al prima aangepast,  ook met onze border collie Lucky gaat het prima! 
Hij wandelt flink aan de lijn als we naar het bos gaan. 
We lachen ons te pletter met zijn gekke gewoontes. Zelfs als hij slaapt doet hij grappige dingen😂

We gaan hier allemaal nog geweldige tijde met hem tegemoet! En dat allemaal dankzij jullie organisatie! 

Veel groetjes van mij en men teddybeer! 

~ Emmy👋 & Goofy🐾 ~



Geen opmerkingen:

Een reactie posten