vrijdag 11 september 2015

Onze verbouwingen zijn weer aangevat,...

Beste mensen allemaal, 

De meest fantastische feestdagen van ons jaar, de ACE SHIN dagen zijn weer voorbij, ik heb ze zo gemist, heb jullie allemaal gemist maar dit keer liet mijn
gezondheid me even in de steek, vanuit deze ziekenhuiskamer is het allemaal misschien ver maar in mijn hart draag ik enorme waardering voor elk die ons geholpen heeft, de vele foto's, de hartverwarmende berichten en kaartjes, dank je wel,…
We zijn zo trots op de organisatoren, de vrijwilligers, de sympathisanten, iedereen die groot of klein een steentje bij droeg, de enorme positieve berichten en de gelukkige viervoeters hebben getoond dat onze onze inzet het waard is !!!

Wel we zijn zoals beloofd weer begonnen met de werken zoals je kan zien,…September is draaglijk van warmte, de hete zomer was ons onmogelijk in te werken,..vandaag weer aan de slag,…we gaan jullie zeker op de hoogte houden, maar hier reeds de eerste steentjes die gezet worden,…


wordt vervolgd,…Fabienne













Geen opmerkingen:

Een reactie posten