zaterdag 14 april 2012

Ola voorheen Steffie

 
Zo, en dit is dus vanaf nu mijn tuin, hoop dat jullie dat allemaal heel duidelijk is!?
En als ik zin heb om kuilen te graven (en geloof me, dat heb ik nogal) dan doe ik dat, je kunt aan mijn poten nog zien dat ik dat ook in de rode zand van Spanje veel gedaan heb, tot mijn groot genoegen moet ik bekennen.
 
En dit is dus nu de omgeving waar ik het mee moet doen. Moet zeggen dat ik niet verwacht had dat het hier zo'n heerlijk weer zou zijn, valt me reuze mee!
En niets liever dan stokken meenemen. Zijn het kleine dat verstop ik ze snel in een gat in de grond, wat door een andere liefhebber waarschijnlijk gegraven is (Yvonne zegt dat dat door konijnen gedaan is, maar volgens mij heeft ze er niet echt verstand van )
Zo, dit was toch wel een pittige stok om mee te nemen, en niet echt smakelijk toen we door het open veld liepen. Dit is dus geen rode zand, maar wel echte Limburgse zandgronden, tjee wat stuift dat!
Gelukkig, een stukkie gras, kan ik lekker gaan knagen...heuuh...wie stoort me daar? Een Limburgse grote donkere hond, die lekker opgesloten zit in zijn tuin. Tja, dan durven ze wel!
 
Zo, mijn hooghartige Spaanse blik heeft hem het zwijgen doen opleggen, gelukkig, kan ik ongestoord doorgaan.
 
Nou, vooruit dan, poseer ik nog even, omdat Yvonne het zo graag wil. Anders zouden jullie mijn mooie zwarte vlekje niet zien. Nu dus wel! Mooi ben ik he?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten