dinsdag 14 mei 2024

In memoriam Beli (ACE Bellita)

Droevig nieuws over Beli 😔 van haar vrouwtje: "Beli, of zoals ik altijd zei Beli beer, kleine munchkin, mijn kleine baby. Op donderdag 9 mei heb ik afscheid moeten nemen van jou, met veel pijn in het hart. 

2 maand geleden heb ik ontdekt dat je keelkanker had. Het verspreidde zich enorm snel en ik kon er niks aan doen. Ik heb je een volledig assortiment gegeven van eten, want je wou jouw brokken niet meer, want slikken was moeilijk. Uiteindelijk is het gehakt geworden met een beetje spaghetti. Maar je verzwaarde terug een beetje, dus ik was blij! Maar helaas, de laatste dagen had je het moeilijk, we zijn overgeschakeld op babyvoeding, maar je had ademnood, en het kon niet meer zijn. 

9 december 2021 was de dag dat je eindelijk jouw gouden mandje had gevonden, jij en ik. Het enige dat ik voor je wou, was jou alle liefde geven die je verdiende en een gouden mandje geven, want ik wou niet dat je ging sterven in een kooi, je verdiende meer dan dat. Ik heb genoten van elk moment dat ik mocht beleven met jou. 

Je hebt tot op de laatste moment in het zonnetje buiten gelegen. Je bent in slaap gevallen in mijn armen. Mijn kleine Beli beer, mijn beschermer, mijn knuffelbeer, mijn troost, het was tijd om afscheid te nemen. Slaapzacht 🤍 

Het verdriet is enorm groot. Je zit voor altijd in mijn hartje. Ik mis je zo. 

 

Je vrouwtje 🤍 "








Geen opmerkingen:

Een reactie posten