zaterdag 17 juli 2021

Update Sanne

Berichtje van adoptante: "Sanne (met de witte vlek op de borst) is ondertussen een half jaar geleden toegekomen in haar nieuwe thuis in BelgiΓ«. Van een zeer bange onzekere hond die zich verstopte waar ze kon, is ze met veel tijd, liefde en geduld veranderd in een trouwe huisgenoot die steeds meer zelfvertrouwen krijgt. Ze ligt graag in de woonkamer, maar is altijd in de keuken te vinden als er gekookt wordt. Vreemde mensen en omgevingen vindt ze nog eng, waardoor wandelingen nog niet mogelijk zijn, maar daar wordt aan gewerkt. Hondenvrienden heeft ze wel al gevonden in de honden van mijn ouders. Ze kan het bijzonder goed vinden met ons ander shinnertje Niebla (bruine Podenco), die mijn ouders 3 jaar geleden adopteerden. Onze 2 Spaanse dames amuseren zich rot, als ze bij elkaar op bezoek mogen.


Ik wil jullie bij deze dan ook bedanken voor de opvang en verzorging van Sanne in Spanje, het organiseren van het transport in de moeilijke coronatijden en de ondersteuning op de momenten dat ik even niet meer wist hoe ik bepaalde zaken het beste kon aanpakken. " 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten