donderdag 1 juli 2021

Berichtje van GeluLizzie 18468

23 juni 2021 was het zover eindelijk kon ik je ophalen. Er was gezegd dat je niet goed met vreemden was en dus dacht ik dat ik je misschien niet eens kon aaien of aanraken. Maar nee hoor ik kon je gewoon naar de auto dragen en aaien vond je ook prima.

In de auto bleef je eerst zitten en liggen maar op een gegeven moment werd je toch nieuwsgierig en ging je rechtop tegen de zijkant van de auto staan en naar buiten kijken.

Thuis gekomen wilde je eerst het huis niet in en kwam Zappa (ook van ACE) ons vrolijk en blij tegemoet lopen en hebben we samen met hem een klein rondje gelopen. Heel snel ging je toen een aardige lange plas doen. Na het uitlaten ging je het huis verkennen en ging je daarna lekker op een kussen liggen.

Nu een week later voel je je al helemaal thuis. Je kan al samen met Zappa even alleen thuis zijn. Je hebt al een paar lekkere kussens uitgezocht en vanavond kwam je op schoot liggen,

Je nieuwe naam ken je al. Ik hoef je naam maar te roepen en je komt naar me toe.

Ze heeft zich snel aangepast aan haar nieuwe omgeving en loopt vrolijk rond in huis. Ze is zindelijk op 1 ongelukje na en maakt niets stuk. Ze kan soms wel jaloers zijn op haar broertje Zappa, maar dat komt ook wel goed.

 

Dank je wel Paky, de dierenarts en alle andere mensen van Algeciras die zo goed voor Gelu/Lizzie hebben gezorgd.

Lizzie onderweg naar huis.

Lizzie samen met Zappa terwijl vrouwtje aan het werk is.

Lizzie heeft het grootste kussen ingenomen en die bench ernaast daar gaat ze echt niet in.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten