woensdag 2 december 2020

Tomas 3 weken bij mij.

3 weken geleden was Tomas op dit ogenblik onderweg van Spanje naar België en ik kon de slaap niet vatten want ik zat gespannen te wachten. "Hoe rijd ik best naar Overijse? Via het Leonardkruispunt, of verlaat ik de E40 in Blanden? Ga ik er op tijd zijn? Kan ik daar parkeren? Ik moet snoepjes meenemen. En drinken......" 

En nu ligt mijn Tomas lekker te maffen in de zetel, op zijn zelf gekozen plekje (de bench heb ik opgevouwen want daar wilde hij in geen geval in), met zijn eigen lievelingsknuffel. 

Hij geniet soms volop maar tussendoor schrikt hij van alles en nog wat, maar iedere dag wordt het steeds meer mijn hondje, mijn maatje.

Morgen komt er weer een lading beestjes aan om hier gelukkig te worden maar ook om hun baasjes gelukkig te maken. Geniet van elkaar, veel geluk (en soms geduld) samen.

Dank aan ACE dat jullie Tomas gered hebben en mij zo een heerlijke, lieve bangerik durfden toevertrouwen, er is nog wel een beetje werk aan maar het komt goed en we gaan er samen voor. Dikke merci.

Jeannine 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten