vrijdag 11 december 2020

11 DECEMBER


Lieve Fabienne en Dirk en alle vrijwilligers.

Het is vandaag alweer 21 jaar geleden dat jullie zijn begonnen met ACE/SHIN.

Ik heb bewondering voor jullie doorzettingsvermogen en speciaal in deze moeilijke tijd.

Ik ben jullie dankbaar dat jullie mij hebben gered van het dodingstation en met mij heel veel vriendjes en de meesten hebben allemaal een GOUDEN MANDJE mogen vinden, dank zij jullie hebben vele een geweldige vriend  in hun huis mogen ontvangen, want er gaat niets boven DIERENLIEFDE.

IK hoop dat mijn vriendjes die nog in spanje zijn ook snel hun goudenmandje mogen vinden.

Ik heb mijn slingers om en vier het hier samen met mijn vrouwtje.

Hangen jullie ook de slingers op, want dat moet je in het leven altijd blijven doen.

Blijf gezond en wij hopen dat jullie dit prachtige werk nog vele jaren mogen blijven doen.

Chapeau.

Liefs en hele dikke knuffels van mij en mijn vrouwtje.

4 pootjes van Gabber 




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten