zondag 10 mei 2020

Helaba, ik ben het, Rihana!

2 jaar geleden was mijn grote dag, ik mocht naar mijn gouden mandje. Ik mocht met een aardig koppel mee in zo'n groot ding dat de lucht ingaat. Toen we geland waren wandelde dat aardig koppel weg en ik dacht "ze hebben mij hier goed liggen", maar kijk, daar stond een meneer met een jasje van ACE|SHIN, met een señora en een kleine señorita... mijn echte nieuwe baasjes? Ja hoor, dat waren ze. En dat blijven ze, voor de rest van mijn leven. Ik heb een mandje, veel lekker eten, 2 vriendjes en we gaan naar de weide. Ik kreeg intussen een rare ziekte, epilepsie. Maar daar krijg ik van dokter Pol pilletjes voor.
Muchas gracias Fabienne, om mij uit het dodingsstation te redden en mij dit fijne thuis te bezorgen. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten