dinsdag 5 mei 2020

Guapo


Hallo is Guapo hier,
Wil jullie allemaal laten weten dat het heel goed gaat met mij.
En zoals jullie kunnen zien is mijn nederlands enorm verbeterd.
Alleen mijn bazinneke word op dit moment klein beetje gek van mij, want ik ben enorm aan het verharen, ik ben die dikke vacht aan het kwijt raken.
Als zij klaar is met de bezem en stofzuiger en op de bank ff sigaretje rookt ga ik altijd gauw ff naast haar op de bank zitten en haar knuffelen als dank je wel voor het opruimen.
Verder heb ik enorm veel plezier met Noa ( is ook duitse herder van Ace/Shin) en met die kleine Skip( is overmaatse yorkshire , ook van Ace/Shin) .
We gaan naar het bos en de bosvijver , langs de Alpacas en schaapjes hier in mijn dorp.
Doen jullie wel nog voorzichtig met die enge nieuwe virus , zodat ik jullie allemaal weer een knuffel kan geven als er weer een Ace/Shindag is.
Dikke poot en knuffel .
Gr. Guapo







Geen opmerkingen:

Een reactie posten