donderdag 14 mei 2020

Flinn

"Hey Flinn hier, ik heb mijn beste kostuum aangetrokken om dit berichtje te versturen. Ongeveer drie maand geleden vertrok ik bij jullie, naar België. Geen idee waar ik terecht zou komen. Enthousiast als ik ben, wist ik wel dat dit goed. zou komen. En weet je, het was liefde op het eerste zicht, langs beide kanten. Ik werd echt wel overdonderd door de massa's knuffels, maar ohh, wat vond/vind ik dat zalig. In het begin was het wel wat zoeken, eten vond ik niet makkelijk. Alleen blijven in de tuin maakte me heel angstig, wandelen was dan weer voor mijn huisgenootjes niet leuk, want ik wist echt niet hoe ik me moest gedragen. Intussen geniet ik van de heerlijke eetbakjes die ik voorgeschoteld krijg, dartel ik vrolijk in de tuin, en wandel ik zoals een flinke jongen, zoals mijn vrouwkes altijd zeggen !! Wat de liefde tussen ons hier in huis betreft, dat zat direct snor, knuffelen kunnen wij echt wel als de besten. Bedankt nog eens voor jullie goede zorgen, en om me de kans te geven mijn vrouwkes te leren kennen, ze zijn zo blij met mij en ik ook met hen 😉
Dikke poot allemaal, Flinn"





Geen opmerkingen:

Een reactie posten