dinsdag 7 januari 2020

Opnieuw ter adoptie BOELEKE,.

In opvang in Nederland
Hallo allemaal, ik ben Kayan (ACE naam Boeleke) en precies 3 jaar geleden werd ik geadopteerd in het mooie Friesland. Inmiddels ben ik zo een 3,5 jaar oud en helaas moet ik op zoek naar lieve nieuwe adoptanten. Uiteraard ben ik gek op mijn huidige baas, maar die moet vanwege zijn werk mij de hele dag alleen thuislaten. Ik doe heel erg mijn best om de hele dag een brave jongen te zijn, ben echt zindelijk en ook blaf ik niet, ik ben gewoon braaf aan het wachten tot de baas weer thuiskomt. Mijn baas vindt onderhand dat ik een leuker leven verdien. Vandaar dat ik hier ter adoptie sta en probeer jullie te verleiden met mijn knappe verschijning om kennis te komen maken. Mijn kwaliteiten zijn: heel vriendelijk naar iedereen en heel lief voor kinderen van alle leeftijden, zindelijk, rustig alleen thuisblijven zonder te slopen of herrie te maken, met een balletje spelen, braaf meegaan in de auto, meelopen naast de fiets en loslopen waar dat mogelijk is. Ik moet wel opbiechten dat ik ook wat minpuntjes heb: ik ben in wezen nogal onzeker en dat probeer ik te verhullen door heel stoer te doen naar andere honden die ik tegenkom. Ook tegen katten ben ik niet zo vriendelijk, ik vind ze gewoon heel naar. Toen ik wat jonger was, leefde ik samen met een teef die wat ouder was dan ik en dat ging best wel goed. Dus met een beetje begeleiding zou ik vast baat hebben bij een stabiele kameraad. Maar hond alleen kan ik ook zijn en misschien kun je mij wel helpen met mijn onzekere gedrag buiten. Wie valt er voor mijn knappe verschijning?


Voor meer informatie over Boeleke vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten