donderdag 9 januari 2020

Onze Piet Hein, wie had dat gedacht ??? Zo mooi !!!

D’abord, bonne et heureuse année à toi et à ceux que tu aimes.....

Tous mes loulous me donnent amour, équilibre et bien sûr, une fidélité sans failles...Que ferais je sans eux, .....et sans doute...que seraient-ils devenus sans moi...😉
Piet a un gros ( très gros) souffle au cœur, sans doute dû à la souffrance.Il est sous traitement.
Cependant, il va bien, il pèse maintenant 10 kilos, et fait une petite sortie tous les jours.
Seul bémol : il est anxieux quand je suis absente, mais dès mon retour, quelles retrouvailles à chaque fois !

Voilà, bises à toute l’équipe !


Allereerst een gelukkig nieuwjaar voor u en uw dierbaren .....

Al mijn kinderen geven me liefde, balans en natuurlijk een vlekkeloze loyaliteit ... Wat zou ik zonder hen doen, ..... en waarschijnlijk ... wat zouden ze zonder mij zijn geworden ... 😉
Piet heeft een grote (zeer grote) adem in het hart, waarschijnlijk door lijden, hij wordt behandeld.
Hij is echter prima, hij weegt nu 10 kilo en gaat elke dag een beetje uit.
Enige nadeel: hij is angstig als ik weg ben, maar als ik terugkom, wat een weerzien elke keer!
Hier, kussen aan het hele team!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten