donderdag 16 januari 2020

Lulera


Hallo allemaal 
Ik ben nu lea en mijn baasjes zeggen wel eens trutje waarom ik weet het niet maar laat ze maar ze zijn lief voor mij en ik ook voor hun als ik het goed begrijp. 
Ze nemen mij altijd overal mee heen dat vind ik gezellig, ik ga graag mee in de auto, lekker achter in veel plaats voor mij, en de baasjes niet. Op vakantie ben ik ook al geweest Frankrijk, Duitsland, Nederland overal gaan we heen. Zwemmen heb ik ook al geleerd alleen als het baasje gaat spring ik er ook in, ze gooien wel eens een balletje maar dat boeit mij niet en dan zegt het baasje wat een trutje. Ik ben nog bij de dokter geweest voor controle en alles was goed!  Ik lig graag op de bank en laat mij dan aaien is wel lekker. Ik word goed verwend en krijg altijd wel wat lekkers! 
Wandelen doen we elke dag gezellig langs het water of in de bossen. 
Ik leer elke keer wat bij en het gaat mij goed, ik hoop dat mijn vriendjes ook snel een fijn huis gaan krijgen. 
Van mij allemaal een pootje en van mijn baasjes de groetjes en ik moet nog zeggen dat ze heel blij met mij zijn.
Groetjes Lea
Maurice en Alexandra 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten