maandag 26 november 2018

Ik ben MINOUSH de poeze zus van CHAPAR

Hallo , 
Ik ben MINOUSH de poeze zus van CHAPAR .Ook een soort black beauty. Op mijn paspoort staat dat ik een schildpadkleur heb. 
5 jaar geleden ben ik als kitten geadopteerd geweest . Ook ik was achtergelaten op straat . Dier Onder Dak Zulte heeft mij opgevangen. 
Ik ben wel een specialleke met mijn gebroken staart . Net een bliksemstaart. Maar Imogen heeft mij eruit gekozen. Ik moest ook een kans krijgen zei ze en haar mama was akkoord. 

Bij thuiskomst moest haar papa wel even slikken omwille van mijn staart.Hun vorige poes  CASHMINE was een witte met een pluimstaart  Maar ondertussen ziet hij mij ook graag hoor.😘 Ik ben al 5 jaar maar door mijn klein gestalte zie ik er nog halfwassen uit. Miaauwen kan ik ook niet . Ik maak piepgeluidjes zoals een muis. 🐭 Zeg toch zelf dat ik uniek ben , toch? In het begin toch wel een aanpassing nodig gehad met zo een jong geweld als CHAPAR. Ik was dat niet gewend want de vorige 2 hondjes waren klein en oud  toen ik in mijn nieuwe thuis arriveerde . Maar nu zijn we wel dikke vrienden. 
Groetjes, 
MINOUSH.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten