dinsdag 27 november 2018

Adoptie van Storm (Gabriel)

Even een update over Storm van de afgelopen 6 maanden
Vanaf het eerste moment dat ik hem in mijn armen had voelde het goed aan en nu 6 maanden later is dat gevoel er nog steeds.
Hij luistert heel goed naar mij en hij speelt graag met die ouwe Xena van mij en met andere honden.
Storm wil ook graag dingen leren zoals bv apporteren etc.
Zoals je weet is hij gecastreerd en hij groeit als kool.
Echt ik heb er nog geen moment spijt van dat ik Storm hier naar Nederland heeft gehaald en aan zijn vreugde en het plezier in het spelen met andere honden Storm ook niet
Ja 1 miniscuul  klein nadeeltje is dat hij nog veel blaft naar mensen die zijn kant op komen lopen maar dat word ook al minder dan wat het geweest is

Ik stuur je hierbij wat foto’s van Storm en Xena en zoals je al kan zien is hij al groter dan Xena geworden.

Groetjes;

Marcel van der Wilden





Geen opmerkingen:

Een reactie posten