woensdag 4 juli 2018

Max in opvang in Nederland....


Hallo allemaal,
Ik wil me graag even voorstellen , ik ben Max nummertje 12264 en ben sinds ruim een jaar in Nederland.
Eerst woonde ik daar in Amsterdam, maar mijn mensen konden niet meer voor mij zorgen en nu zit ik dus in de opvang.
Ik ben daar heel tevreden hoor, maar het liefst zou ik weer een baasje voor altijd willen hebben.
Ik laat nu mijn opvangvrouwtje aan het woord, want het is zo raar om over jezelf de loftrompet af te steken.
Onze lieve Max is een zeer intelligente vrolijke hond, die zich zeer hecht aan de baas.
Gehoorzaamheid zit hem in het bloed en hij kan dus op veilige plaatsen prima loslopen. Komt meteen op afroep. Kan op bevel zitten en wachten. Hij leert heel snel.
Met andere honden is het spelen geblazen en hij kan heel hard rennen.
Een flinke dagelijkse wandeling heeft hij echt nodig.
Een andere hond in huis is geen probleem, nu is hij bij mij samen met een waterhond teefje en een klein reutje en dat gaat uitstekend.
Hij kan goed bij kinderen, mits ze hem natuurlijk in zijn waarde laten.
Met poezen geeft het ook geen problemen.
Alleen thuisblijven wordt geoefend en tot drie uurtjes  gaat het nu goed.
Dit wordt verder uitgebouwd.
Hij sloopt niet en is uiterst zindelijk.
Hij slaat aan als de bel gaat en ook als hij de zaak niet vertrouwd.
Hij dol op vrouwen en met mannen kijkt hij eerst de kat uit de boom.
Als ze hem eerst negeren komt hij van zelf en dan is alles goed.
Autorijden gaat ook goed , hij gaat braaf liggen tot de bestemming is bereikt.
Een moeilijke eter is het niet en ook heeft hij geen baknijd.
Kortom een heerlijke hond die wat ruimte en beweging nodig heeft en je daar veel liefde en trouw voor terug geeft.





Meer informatie over Max vind je hier.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten