zondag 1 juli 2018

Kiko

Hallo allemaal kiko is nu 5 dagen bij mij en  het was wel even spannend, zijn nieuwe vriendjes vind hij maar zo zo.
De eerste dag heeft hij mijn arme oude mops gegrepen , toen was ik wel even boos op hem.


Kiko vertelt:
We gaan veel wandelen, in de Rietput mogen de honden los maar ik nog niet, is nog te vroeg zei het vrouwtje.
Vandaag kwamen we een mol tegen, niet al te snel meer maar heb hem niks gedaan,  waarschijnlijk ben ik toch niet zo een goede jachthond! Misschien kan ik binnenkort wel los??  Verder zijn er overal vreemde geluiden en hele grote honden die muh zeggen.

Ik begin ook te spelen met ballen, helaas er nog 1 die dat doet, dus die zijn even taboe.
In ieder geval heb ik heb reuze naar mjin zin hier.
Gr  Kiko





Geen opmerkingen:

Een reactie posten