dinsdag 28 juni 2022

Een gelukkige Estrella 20086

Hallo, Estrella en nu Stella is een echte traktatie! Ze heeft zich heel goed aangepast aan waar ze woont. Ik heb haar uiteraard voorgesteld aan haar nieuwe dierenarts Dr. Eric Strebelle, plaats St. Job in Ukkel, we gingen daarheen voor de vaccins van mijn of onze kat. De vrijwilligers die we ontmoetten in Overijse waren zeer professioneel en schattig. De adoptieprocedure was lang, maar des te beter voor de besluitelozen, zodra ze Stella aan mij hadden doorgegeven, durfde ik haar niet meer los te laten en zette haar amper op de grond, naar de auto. Ik stuur regelmatig foto's naar Madame Lara Fusari. Voorlopig is er nog niemand van uw organisatie naar haar toe gekomen maar dat maakt mij niet uit, we blijven hier voor de zomer. Stella (Estrella) is dol op de kroketten die ik haar geef van Tom en co voor volwassen en gesteriliseerde honden. Ze kan uitstekend overweg met Boudha, mijn kat, maar ook met de andere hondjes van mijn paar vrienden. Dank u voor uw aandacht hiervoor.

Met vriendelijke groet, Christine







Geen opmerkingen:

Een reactie posten