vrijdag 14 december 2018

DAGBOEK FABIENNE - Mijn Kerstwens,... Een thuis voor onze Noechky Trece,...

Mijn naam is Noechky, ik kreeg in het dodenstation het nummer 13,… Dit nummer zou me geluk moeten brengen, want het heeft mijn leven gered,… In november 2015 zag Fabienne me in het dodenstation van Granada, een van de ergste die er zijn,… Nadat ze 45 honden had mee genomen in het busje van de hoop, keerde ze enkele dagen later terug om mij op te halen,… Omdat ik in haar dromen bleef roepen dat ik niet wilde sterven, haalde ze me samen met nog twee andere Podencootjes op,… Van die groep blijf ik nog als enige achter in het asiel,… Ja, ik ben een Podenco, aan de bange kant, ik ken niets en moet nog leren leven in huis,… Ik ben geen kant en klare hond, neen, ik ben alleen heel benieuwd naar hoe een leven in een familie eruit mag zien,… Ik ben bereid alles stilaan te leren met jou, ik reken op je geduld, liefde en open armen,… Er zullen dagen zijn dat je me enorm lief hebt en andere die moeilijker zullen zijn, maar ik wil zo graag dat baasje vinden dat het ervoor over heeft,… Ik droom er elke nacht van,… Sinds ik bij ACE | SHIN binnen kwam was er hoop, geen wanhoop meer, maar hoop,… Mijn nummer is 13, mag het me geluk brengen en na 3 jaar bij ACE | SHIN mijn wereld definitief redden,… Mag ik voor Kerst een thuis vinden,…




Meer informatie over Noechky Trece vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten