woensdag 14 november 2018

Sandino ingeslapen.

Hallo ik heb weer een hondje laten inslapen. Dit keer Sandino. Sandino begon erg slecht te horen en zien. Kon door heup en gewricht problemen haast niet meer lopen ondanks de pijnstillers. Zijn humeur werd steeds meer vechten en aanvallen doordat hij niet meer kon inschatten of de andere hondjes voorbij liepen of hem kwaad zouden doen. Als ik zong dan liet hij de halsband en riem om doen. Zo ging ik over straat of in de tuin met hem. Want ook mij herkende hij niet altijd en van zingen werd hij rustig. Uiteindelijk heb ik met de dierenarts besloten hem te laten gaan. Zal een foto bijsturen zodat ACE weet wie Sandino was.

LETO

SANDINO


De eerste foto is nog van Leto die dit jaar ook overleden is de derde foto was bij aankomst op Schiphol .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten