vrijdag 16 november 2018

Ranzijn Leiderdorp doneert hondenjasjes!!

Adoptante Angela Leeflang, betreft Ace Vagebond vertelt:
Als we bij de kassa van Ranzijn Leiderdorp een gratis hondenjasje mogen uitzoeken, moet ik meteen denken aan al die honden in buitenlandse asielen. 
’s Winters vriezen hier soms letterlijk honden dood en voor de honden die het overleven is het echt afzien. 
Dus bel ik de volgende dag met Ranzijn, om te vragen of zij de hondenjasjes die bij de kassa lagen willen doneren.
Ik word meteen doorverwezen naar het hoofdkantoor. 
Als ik deze bel, zijn ze direct enthousiast en doneren niet de mand die bij de kassa stond, maar een doos met 2000 hondenjasjes.
Wanneer ik die ga ophalen in Leiderdorp, blijkt 1 doos 1 pallet te zijn.
We krijgen het maar net in de bestelbus. 
Ongelooflijk, wat een geweldige donatie.
Hier red Ranzijn echt levens mee.
De jasjes verdeel ik over 3 organisaties, die ik persoonlijk ken.
- ACE, omdat ik via hen mijn hond heb geadopteerd.
- Little Tigers, want zij hebben mij mijn kat bezorgd.
- Stichting welzijn mens en dier, omdat de hond van mijn vader uit een Roemeens asiel komt.
Zo worden 2000 jasjes verdeeld over 8 asielen, in Spanje, Roemenië, Bulgarije en de Oekraïne. 
Nogmaals ontzettend bedankt Ranzijn.

Hierbij showt mijn hond Dinges even één van de jasjes. 



ACE krijgt er een paar honderd dankzij Angela, waarvoor heel veel dank!!

1 opmerking:

  1. Er komen zo'n 6 a 7 honderd jasjes jullie kant op. Allerlei verschillende maten. Hoop dat de hondjes er van zullen genieten. Warmte geeft troost.

    BeantwoordenVerwijderen