zondag 11 november 2018

Karin Van Springel doet haar verhaal over het opvangen van oudere hondjes

Karin Van Springel doet haar verhaal over het opvangen van oudere hondjes die al zoveel  meegemaakt hebben en dan worden gedumpt...
"GEMA...negen jaar, op pensioen, een oudje dus, kans op adoptie : klein...
Ik wil jullie vertellen waarom ik de keuze gemaakt heb om senioren op te vangen.
Kijk Gema is aan het rollebollen, zie ze begint te spelen, amai ze kan echt wel een lange wandeling doen...
Gema leeft nu, vandaag, ze geniet, bij ons is ze "Emma" geen senior, daar staan wij niet bij stil.
Ik snap best dat je misschien vlug afscheid moet nemen als je een senior adopteert, het verdriet, het gemis.
Maar af en toe kunnen we misschien onszelf eens op de tweede plaats zetten en aan hen denken, de gelukkige maanden, jaren die we hun nog kunnen geven.
Rescue hondjes willen allemaal thuiskomen, maar als senior is de kans zeer klein.
Mijn bedoeling is niet dat iedereen nu een senior gaat adopteren, maar als je niet voor een pup of een bepaald ras of een jonge hond gaat en je zit op de site te kijken naar alle mooie snoetjes, kijk dan niet naar de leeftijd, volg gewoon je gevoel van "ja dit is em...!" 
😉
Ik heb mijn liefde voor de seniors hier gedeeld, omdat ik gezien heb dat November de maand van de oudjes is.
Mijn bedoeling is om hen nog eens in de kijker te zetten.
Ik hoop op veel adopties, jong, oud, fluffy zwart...
Don't shop,adopt.
Grtjs
Karin"
Bedankt Karin, zeer tof van je... 👍😉






Geen opmerkingen:

Een reactie posten