zondag 25 november 2018

Even een berichtje van Sayang

Het gaat heel goed met mij. Ik ben hier heel gelukkig en woef-lach elke dag. Ik heb vandaag zo’n pret gehad. We gingen verstoppertje doen, ik sprong heel hard tegen deur, die viel op slot, stond Mama op het balkon, maar kreeg de deur niet open en wij ook niet !! Na veel moeite kon Mama het raam open duwen en moest via het raam naar binnen klimmen. We hebben zo moeten woef-lachen, om haar gestuntel,ging best moeizaam, maar Mama kreeg het voor elkaar met haar 76 jaar.
We wonen aan het park en ’s avonds zijn  er al vuurwerk knallen, ik kruip dan meteen
bij Mama op schoot, en Mama gaat dan heel rustig tegen me praten, dan word ik weer rustig.
Ik wens jullie allemaal hele gezellige feestdagen, Wij blijven gezellig thuis en Mama gaat speciaal voor ons pasteitjes en andere lekkere hondensnacks maken en met oudjaar kamperen we in de badkamer omdat we daar niet zoveel last hebben van het vuurwerk en met de verwarming aan, is het best gezellig met dekbedjes en luchtbedden,
We gaan zo lekker kip met groenten en rijst eten, dus ik stop nu met schrijven, tot de volgende keer.
Allemaal een snuffel en pootje van Sayang en andere bendeleden uit Huize Vagebonds. Doeiiiiiiiiiiiiii




Geen opmerkingen:

Een reactie posten