maandag 6 maart 2017

Twee mama's en 12 pups gedumpt...

5751

Vanmorgen had ik me vergist in de tijd...was een uur te vroeg opgestaan en realiseerde me dat pas als ik naar de refugio reed...geeft niets altijd wat om handen...ik haalde Diane op en we begonnen de hondjes uit te laten voor vertrek...Matie Joppie Daisy en Kibo. Ik hoorde al op de achtergrond een hond blaffen maar dacht...eentje v d buren....toen we klaar waren en weg reden...ik de weg wilde oprijden zag ik op het punt van ons veld een hond zitten ...we stapten uit en ze kwam gelijk naar ons toe...op haar nederigste kroop ze naar ons.. toen Diane haar oppakte zag ik plots heel veel oortjes op de achtergrond...ik zei tegen Diane....kijk eens keer achter je...
Een grote chaos van wemelende pupjes keken ons aan met nog een ander moedertje bleek achteraf...omdat we toch te vroeg waren...is het zo bestemd geweest?
Hebben we mama's en pups...12 aub in veiligheid gebracht...ongelooflijk maar waar . Maandagmorgen goede morgen ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten