donderdag 30 maart 2017

Lady happy home !!!

Klein berichtje ivm Lady. Het schatje doet het super goed. Ze is even lief als ik dacht. Tot mijn grote verbazing klikte het ook heel snel met XXL broer Luke de Dobermann. Daar was ik wat bang voor dat het wel een paar weken tijd nodig zou hebben. Want hij kan echt niet zomaar met onbekende andere honden.  Maar ’s avonds liepen ze al vrolijk samen door de woonkamer. Ook zonder bench. Die had ik gekocht zodat ze alle twee even ‘rust’ kunnen vinden. Zij om wat te bekomen en Luke om hij misschien wel denkt dat hij nog in de fleur van zijn leven is, maar hij is al 12 jaar oud. 
In bijlage een paar fotootjes.
Ze heeft wel een beetje verlatingsangst. Als ze mij niet ziet is het een beetje paniek. Maar het gaat al iets beter. Ze zal het wel leren. 
Ook mijn man vindt haar erg leuk (en zij hem ook).
Ze wil alleen geen droge brokken echt. Echt totaal niet. Dat was ze toch gewoon bij jullie hé. Ben dan maar natvoer gaan halen. 
 
Groetjes

Tinne en Koen (en de dierentuin, niet allemaal honden hoor: Luke, Lady, Cola, Jubel, Hally, Boreas, Terra en Lolleke) 




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten