zondag 26 maart 2017

Danila

Wij hebben Danila 12 december(2016) opgehaald op Schiphol met toch wat gespannen verwachtingen.
Wat haal je in huis,nietwaar????
Het is een dot van een hond.
Een aanvulling in ons leven.
Mijn man had niet zo,n behoefte aan weer een hondje maar zonder hondje vind ik het leven saai en minder gezellig.
Gelukkig kreeg ik zijn medewerking en de grap is,die twee zijn net Peppie en Kokkie. Zitten de hele dag op elkaars lip.
Wij zijn net,natuurlijk met z,n drieën op vakantie geweest naar Spanje.
Danila mocht in een reistas op de grond,tussen mijn voeten mee. Beetje spagaat maar dat heb ik er graag voor over.
Op de terugreis,vliegveld Malaga kwamen wij een groep ACE medewerkers tegen met nieuwe honden voor Holland.
Met mijn opmerking die van ons komt ook bij jullie vandaan hebben zij nog een foto gemaakt van ons drieën.
Maar om een lang verhaal kort te maken.
Ik vind dat de ACE geweldig werk verricht.
Wat een ellende al die thuisloze hondjes.
Ik hoorde van onze Spaanse taxichauffeur dat de kindjes in Spanje puppy's voor hun verjaardag krijgen en als het verveeld of er is geen tijd meer voor worden ze op straat gezet.
Ik vind het treurig.
Ik wens jullie alle geluk met de ACE.

Hartelijke groeten Ellis Leemberg(een blij baasje)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten