zaterdag 17 oktober 2015

ACE Cantarina (nu Kira)

Hallo allemaal,

Ik ben Kira, een kruising tussen een Stafford en een Podenco
ik woon nu sinds April 2015 bij mijn nieuwe baasjes, 2 hele lieve mensen en een lief kindje van 5.
Ik ben een heel speels, blij & enthousiast Meisje van bijna 1 ( 15 november 2015 word ik 1 jaar) 
Als mijn baasje(s) thuis komen ben ik door het dolle heen! en ren ik heel hard door de kamer en laat ze al mijn speeltjes zien!
Ook doe ik al een tijdje mee met puppycursus, en dat gaat best goed maar ik vind het heel moeilijk om de concentratie te bewaren er zijn zoveel leuke hondjes om mij heen! 
Met kinderen kan ik goed overweg en mijn baasje heeft nu een hele dikke buik en ik merk dat er iets is ze doet en ruikt anders.... Ik snap er niks van maar daar kom ik vast snel achter.. 
Kira is een super blij en lief hondje en vermaakt zich prima bij ons!
Een echte Spanjaard die graag van de zon geniet! hihi zie foto's 

Groetjes Fam Zwier Uit Opperdoes



Geen opmerkingen:

Een reactie posten