maandag 3 oktober 2011

Sirena nu Lola, al anderhalf jaar in Nederland en nog steeds is iedereen heel erg blij!!!

Sirena heette ze toen ze aan kwam op schiphol...Toen we in de auto zaten onderweg naar Lewedorp (Zeeland) heb ik gekozen voor de naam Lola...Die naam past veel beter bij haar.....
Ze was in het begin, 2 dagen denk ik best wel angstig.....Dat is gelukkig helemaal weg....Ze was gelijk zindelijk heeft nog nooit iets binnen in huis gedaan.....Ze is zo lief heel aanhanglijk een echte kroelkont...heerlijk hoor....Ik heb nog een een hond uit Roemenie, die heet Janssen...heel erg angstig, nog steeds bang van alles dat geluid maakt...Gelukkig Lola niet en sleep meestal Janssen erdoor en dat is goed...Ze zijn hele dikke vrienden slapen samen,spelen......We gaan veel fietsen ik met 2 honden geen probleem...Ze luisteren allebei heel goed....In het begin verstond Lola geen Nederlands natuurlijk nu wel hoor vloeiend...Ik doe ook veel met gebaren..Lola is een hele dankbare hond, trouwens Janssen ook ze werken graag voor me.......Het gaat heel goed met haar en dat zal wel zo blijven ook...
Bedankt voor de fijne hond die ik heb geadopteerd...
Een lik en poot van Lola en Janssen...
En vriendelijke groeten van mij Monica Vanhulle........


Foto toen ze nog in de Refugio zat


Heerlijk in de sneeuw

Lola en Janssen



Lola en Janssen bij mooi weer

Lola is er even voor gaan zitten, geweldig!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten