dinsdag 12 juli 2022

Ytse ❤️

In 2021 heb ik stage gelopen bij ACE en hier heb ik lieve Ytse ontmoet. Ze zat toen 5 maanden in het asiel. Tijdens mijn stage ben ik mij steeds meer gaan hechten aan dit mooie ras en deze hond. Mijn hele leven heb ik al een zwak voor windhonden en nu vind ik ze nog leuker. In februari 2022 kwam ik erachter dat sinds ik terug ben in Nederland Ytse ontzettend begon te missen. Na een paar weken goed overleg hebben we de stap genomen om haar te adopteren. Nu is ze drie maand bij ons en gaat ze nooit meer weg.

Wij hebben 4 cavia’s en 1 hond on huis. Dit was natuurlijk erg spannend voor Ytse en de andere dieren. Na een paar dagen ging het super goed met onze andere hond en ook de cavia’s waren niet meer belangrijk voor haar. Als ze ineens opspringen of gaan rennen vind ze ze nog wel eens interessant.

Tijdens het uitlaten hebben we altijd een anti-ontsnappings tuig om. Dit doen we, omdat als ze iets ziet vliegen of lopen ze er wel echt achteraan gaat. Nu hebben we gelukkig een super mooi omheind losloopveld waar ze 1 keer in de week mag rennen en gek doen met onze andere hond.

Je kan merken dat ze een echte Galga is en de hele dag slaapt en geniet van de aandacht die ze krijgt. We zijn ontzettend dankbaar dat wij haar mochten adopteren van ACE.

Lieke Koehorst


 





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten